سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / تکنولوژی و اخبار دوربین مداربسته

هایک ویژن فناوری حرارتی خود را در نمایشگاه IWA Outdoor Classics

    نظر

شرکت هایک ویژن به عنوان تولید کننده برتر تجهیزات مدار بسته در دنیا ، 6 تا 9 مارس 2020 در نمایشگاه IWA Outdoor Classics در نورنبرگ آلمان حضور خواهد یافت . این رویداد که یکی از مهمترین نمایشگاه های اروپا در حوزه شکار ، تیر اندازی و تجهیزات وابسته مربوط به فعالیت های روباز با کاربری های غیر نظامی و امنیتی می باشد .غرفه این شرکت به ارائه محصولات و تکنولوژی های دوربین های حرارتی اختصاص پیدا می کند ، دوربین های جدید که امکان شناسایی و تصویر برداری حرارتی در فضاهای تاریک یا شرایط بد آب و هوایی را برای کاربران این دوربین ها فراهم می کند .هایک ویژن فناوری حرارتی خود را در نمایشگاه  IWA Outdoor Classics 2020 به نمایش می گذارد !

 

همچنین مجموعه از محصولات تحت عنوان clip-on که به عنوان رفلسکوپ های حرارتی هایک ویژن هستند نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند .بازدید کنندگان در غرفه هایک ویژن با نحوه و نمونه تصویر برداری دوربین های حرارتی در فضای روباز می شوند و می توانند از نزدیک دوربین های حفاظتی و حرارتی هایک ویژن را مشاهده کنند .رسل وچمن ، مدیر تولید محصولات حرارتی در این باره گفت : این دومین سالی است که در IWA شرکت می کنیم. امسال محصولات بیشتری برای مشتریان عرضه می کنیم . وی ادامه داد ما در هایک ویژن از اینکه به مشتریان جدیدی که در عرصه شکار در فضای روباز ، فعالیت می کنند ، بسیار هیجان زده هستیم و امیدواریم با تولید و عرضه محصولات جدید پاسخ مناسبی به نیاز های مشتریان بدهیم .


شهرنت در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.